Kurtuluş son durakta ikamet eden Kebapçı Çavuş… :)

Kebapçı Çavuş Kurtuluş son durakta, Dolapdere’ye inen yokuşun başında kendi halinde bir yer aslında… Kurtuluş’ta otururken sıkça gittiğim, eve söylediğim; sonrasında da kebap yemek istediğimde yolumu oralara düşürdüğüm leziz bir mahalle lokantası. Geçenlerde yolumu yine oraya düşürüp içeri attım kendimi… Volkan’la içeri girince hazırlıklardan farkettik ki tam iftar saati… “Eyvah başıma Namlı’da gelenler yine olacak” derken güleryüzle buyur ettiler, hemen bir masa ayarladılar. Lafı gelmişken, çarşamba günü saat 17:30 gibi Namlı’ya gittim. Hazır Levent’ten geçiyorum, Namlı’ya da epeydir uğramadım, neden olmasın diye geçiyordu içimden. Kapıdan içeri girer girmez aynı hızla dışarı yollandım. İftar hazırlıkları olduğu için misafir kabul etmiyorlarmış, servis de yapmıyorlarmış. İftar hazırlığını anlarım, hiç itirazım yok. Ama Namlı kadar büyük bir lokantada, iftardan 1,5 saat önce servis yapmamak, konuk kabul etmemek, nasıl oluyor birinin bana anlatması lazım. Üstelik “iftarda masalarımızın rezervasyonu var, 1 saat için size bir masa verebiliriz” gibi bir alternatif de sunmadılar. Dahası oruç tutmuyor olmamız oldukça garip karşılandı… Neyse… Kebapçı Çavuş’ta önce az çorba içtik. Çorba Ezogelin… leziz… ardından Volkan kuzu şiş, ben de adana kebap yedim. Çorbadan hemen sonra ortaya salata ve çiğ köfte geldi. Çorbanın yanına gelen pideler sıcak sıcak… Ben Kebapçı Çavuş’un bulgur pilavına bayılıyorum. Yemeklerimizi bitirdik baktık bekleyenler var, hemen kalkalım da onlar otursun derken servis yapan arkadaş “bir çayımızı, kahvemizi içmeden gitmeyin lütfen” diye ısrar etti. Teşekkür ettik, alacağımız olsun dedik ve keyifle ayrıldık. Tüm yediklerimiz, yanında içecekler, şalgam ve ayrana toplam 27 lira verdik.

63 Replies to “Kurtuluş son durakta ikamet eden Kebapçı Çavuş… :)”

  1. ben kendim de kebapçı çavuş elemanıyım bize gelen insanlar çok memnun kalıyo bir hafta geçmeden tekrar geliyo çnk agzının tadını biliyor herkesin bu lezeti tatması lazım bence diyorum

  2. askerligim yeni bitti 15 aydırrr hayatttan uzagım yani, bu ilk gecem ve kurtulusta dagınık ve sigara dumanından memnun oldugum evimdeyim sevdigim insanlarla can sevgilim ve dostlarım saat 2 oldu karnım acıktı telim yeni oldugu icin cavusun numarasını bulamadım askerden önce gece ögünümün tek adresi olan cavusun numarasını yarım saattir sitelerde arıyorumm ve sonunda burayı buldumm ayseye yazdıgı icin teşekkür ediorummm işte cavuş böyle bişey dürümünü unutamazsınnn

  3. ricaederim mehmet bey bende kebapçı çavuştan yemeyimi yedigim için tel.numarası evimde var suat beyefendi tel. yazın demişte onun içöin yazma gereyi duydum

  4. Kurtuluş son durakta. Dolapdere’ye inen dik yokuş değil, tam tersi yöndeki sokağa girin, bir 200 metre kadar sonra sol kolda.

  5. GüLtEpEyE gELL çAvuŞŞArTı yEtİş aRtIk ÇaVuŞŞŞŞ KARNIMIZ AÇ SENİN KANATININ YERİNİ HİÇBİŞEY TUTMUO YİYİM KANATINI

  6. kebapçı çavuş herşeyiyle on numara daha dün ordaydım:) dükkanın iç tasarımıyla çalışan elemanların güler yüzlülügüyle ilgilenmeleriyle her zaman kazanır bu yer başarılar diliorummm

  7. istanbulda başka yok diyebilirim. Gerçekten çok nefis ve çok temiz bir ortam gidip görmenizi ve kebap yemenizi tavsiye ederim.bu hizmeti bizlere sunan değerli sahibine çavuş usta ya çok teşekkürler.hayırlı işler

  8. Arkadaşlar herkese tavsiye ederim kebapçı çavuşun dürümleri müthiş üstelik çalışanlarıda çok güler yüzlü.Bize yakın olduğundan bu müthiş lezzetlerden oldukça faydalanıyoruz.ALLAH bol kazançlar nasip etsin Çavuş bey.

  9. YA BU KEBABCU CAVUS NEYMIS YA SIZ KEBAB GORMEYIKSINIZDE OYLE DIYOSUNUZ TAMAM BENDE GUNLUK CAVUSTAN YIYOM AMA O KADAR GUZEL YAPMIYO

  10. CAVUS YETİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ KARNIM AGRIYO KEBABDA CANAWAR CIKTI CAVUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS(-_-)

  11. savaş sen ya aç deyilsin yerken yada kebaptan anlamıyosun belkide agzının tadını bilmiyosun

  12. hayatımda tattığım en güzel kebapların yapıldığı ve üzerine kebapçı tanımam diyebileceğim kadar iddaalı konuşabileceğim kurtuluştaki yemek efsanesi yerdir kebapçı çavuş…

  13. mrb lar bende dürümcü çvş u çok seviyorum gece kartaldan kalkıp oraya dürüm yemeye gelirdim o zamanlar şimdiki gibi diyildi kaldırımda ufak tabureler vardı onlara oturarak yerdik ama ustanın ellerine sağlık çok lezzetli dürümü vardı DÜRÜM DENİNCE İLK ÖCE ÇAVUŞ SONRADA DÜRÜMÜN LEZZETİ AKLIMA GELİYO saygılar afiyet olsun herkeze AMA MUTLAKA ÇVŞ TAN DÜRÜM YEMELİSİNİZ HERŞEYİ UNUTUR AMA O DÜRÜMÜN TADINI ASLA UNUTAMAZSINIZ

  14. öve öve bitirdiniz adami siz bi de benim yaptiğim kebaplari yeyin kendi elamanlari yorum yaziyor

  15. çavuşta kabap yemek ap ayrı bie lezzet lakin salataları eskiden fazla getiriyolardı ve çiğ köfte ikram ediyolardı şimdi yok.bunun haricinde on numara bir yer

  16. yok abi böyle bir yer geçen dürüm yemeye gittim.arka masamda kalabalık bir grup.belli zengin sosyete çocukları etilerden gelmişler.ünü o taraflara kadar gitmiş bes belli.helel olsun çavuş kebebcıya böyle devam eder kebebı bozmazlarsa istanbulda marka olabilirler

  17. insanlar agız tadını bilmiyor kendim çavuşa gittim hiç ama hiç memnun kalmadım oraya yolunuz düşünce bakın bana hak vereceksiniz

  18. bende kebapçı çavuşta çalışıyom ve bütün müşterilerimiz memnun ve en faz la 2 gün içinde yine geliyorlar çünkü hem bizden hemde yemeğimizden memnunlar

  19. arkadaşlar kebapçı çavuşa yolunuz düşerse dürüm yemenizi tavsiye ederim 15 senedir dürümnden yerim ama lezzeti kesinikle degismiyo hep aynı lezzet merak ettim sordum çalısanlara kuzu ettinin hep aynı yerinden yapılmaktaymış o yüzden lezzeti hiç degismiyo yukarıda yorumlarda bir arkadaş telefon numarasını istemis bende numarası var yazıyorum 0212.238 11 99. 238 11 79 afiyet olsun…

  20. arkadaslar ben kebap çavuş şikayetlerinizi 0532 308 62 80 direk kendi numaramdan ulasabilrsiniz saygılar

  21. arkadaşlar kurtuluşa giden çavuş abimizin yemeğini yemeden dönmeyin bence çünkü yemekleri harika ve böyle tamiz bir lokanta görmedim ben çünkü bende orda çalıştım yani kısacası süperrrrrrrrrr :)

  22. BEN ÇAVUŞUN OĞLUYUM BURDA SAVAŞ HARİÇ ÇOĞU YALAN YANLIŞ YORUMLAR YAZMIŞ O 0532 308 62 80’DE BABAMIN ESKİ NUMARASI SAVAŞ HARİC HİÇBİRİ BURDA ÇALIŞMADI

  23. biz cavusun arabadaa yaptıgı durumlerii özledik bee arkadaslar 96 yılndaa diyordum ben bu cavuss iyi iş yapar vayy bee :D

  24. kesinlikle tek kelime çorbasıyla,dürümüyle,kanatıyla,beytisiyle ve güler yüzlü personellerıyle benim için vazgeçilmez bir yer, orda yemek yediğim zaman kendimi prenses gibi hissediyorum, saygıda ve hizmet de kesinlikle kusur yok……! herkese tavsiye ederim……!benim her gün adresim KEBAPCI ÇAVUŞ ,ve herkesin adresinin de kebapcı cavus olmasını dilerim……………….herkese sevgiler saygılar……deneyin benim gibi vazgeçemezsiniz…..

  25. Kurtuluş’ta oturuyorum. 2008 yılında bir arkadaşım önermişti, burnunun dibindeki lezzeti kaçırıyorsun haberin yok diye. Hala vazgeçemedim. Kebapçı Çavuş’u öğreten dostum Volkan’a selamlar. Adana dürümü eşsiz. Personeli hep güleryüzlü.

  26. (anonymous) ve (kebapcı bekir) bende cavusda calısıyorum bos bos yorumlar yazmayın gevseklik yapmayın burda sadece savas ve mahmut dukkanda calısıyo hatta savas aramızdan ayrıldı yorumunuzu silin bidahada gevseklik yapmayın

  27. yalandan yere söylenmeyin arkadaşlar memnunolmayan varsa gelmesin 2001 taksimdeyim ağzımın tadınıda bilirim hafdadada en az bir kere gelirim adamlara ifdira atmayın düzgün esnaflar böyle polemiğe gerek yok herkez icratinden belli olur tablacılık dan kırallığa kim gelmiş

Leave a Reply

Your email address will not be published.